
Dana Barcan
Editor
joi, 25 aprilie 2024
bugetul pentru masa de paste: 600 de lei
600 de lei este bugetul pentru cumpărăturile de Paște, pentru 6 din 10 români, în acest an. Majoritatea vor aloca cam aceiași bani ca anul trecut, iar cei care vor cheltui mai mult o vor face pentru a compensa creșterea prețurilor. Puțini români își propun să aibă parte de un Paște mai generos, alocând un buget mai mare pentru cadouri. Ținând cont de valul de scumpiri, cei mai mulți dintre români sunt prudenți cu bugetul pentru masa de Paște.



FOTO: Romania TV
Doar un sfert dintre români sunt dispuși să scoată mai mulți bani din buzunar pentru a se simți bine cu ocazia sărbătorilor Pascale. Aceștia au declarat că vor cheltui mai mult anul acesta, comparativ cu 2023. Un procent de 60% dintre români intenționează să pună deoparte, pentru masa de Paște, până în 600 de lei. Restul de 40% vor cheltui mai mult, chiar și peste 1.000 lei.
Cei care vor să aloce un buget mai generos sunt cei mai în vârstă, de peste 60 de ani. Totuși, indiferent de bugetul alocat sau vârstă, românii au aceleași priorități pe lista de cumpărături: mâncare și băutură (63,7%), cadouri (20,8%) și îmbrăcăminte (6,6%). Cei care vor aloca buget pentru o vacanță sunt doar un procent de 5%, majoritatea fiind tineri.
Mâncarea pusă pe masă, de sărbătorile pascale este în mare parte cea gătită în casă, aproape toți românii alegând să-și cumpere ingredientele pentru a-și găti ei preparatele. În topul cadourilor de Paște, pe lista românilor, în top se află dulciurile și coșurile cu produse gourmet (37,98%), articolele de îmbrăcăminte sau încălțăminte (37,02%), jucăriile (25,44%), decorațiunile (18,51%), produsele de îngrijire (17,59%) și cărțile (12,41%).
Chiar dacă alimentele s-au scumpit semnificativ față de anul trecut sunt puțini cei care vor să taie din lista de cumpărături. Majoritatea românilor vor apela la strategii inteligente pentru a putea face față cheltuielilor crescute. Mulți încep cumpărăturile devreme, caută oferte speciale de Paște și compară prețurile la diferite magazine, pentru a-l alege pe cel mai avantajos. Majoritatea românilor vor petrece Paștelei acasă, alături de cei dragi, în timp ce doar 10% se pregătesc să sărbătorească vizitând rude sau prieteni.
Vacanțele sunt alese doar de 5% dintre români, care vor alege un city break în țară sau în străinătate. Sunt și români care vor profita de zilele libere pentru a mearge la mall pentru ofertele de Paște ale magazinelor, dar și pentru a se întâlni cu prietenii la mas, la cafea, sau la film. Mall-urile din București au început să ofere deja din magia Paștelui încă de pe acum, cu evenimente tematice destinate celor mici, dar și promoții pentru cei mari,
Doar un sfert dintre români sunt dispuși să scoată mai mulți bani din buzunar pentru a se simți bine cu ocazia sărbătorilor Pascale. Aceștia au declarat că vor cheltui mai mult anul acesta, comparativ cu 2023. Un procent de 60% dintre români intenționează să pună deoparte, pentru masa de Paște, până în 600 de lei. Restul de 40% vor cheltui mai mult, chiar și peste 1.000 lei.
Cei care vor să aloce un buget mai generos sunt cei mai în vârstă, de peste 60 de ani. Totuși, indiferent de bugetul alocat sau vârstă, românii au aceleași priorități pe lista de cumpărături: mâncare și băutură (63,7%), cadouri (20,8%) și îmbrăcăminte (6,6%). Cei care vor aloca buget pentru o vacanță sunt doar un procent de 5%, majoritatea fiind tineri.
Mâncarea pusă pe masă, de sărbătorile pascale este în mare parte cea gătită în casă, aproape toți românii alegând să-și cumpere ingredientele pentru a-și găti ei preparatele. În topul cadourilor de Paște, pe lista românilor, în top se află dulciurile și coșurile cu produse gourmet (37,98%), articolele de îmbrăcăminte sau încălțăminte (37,02%), jucăriile (25,44%), decorațiunile (18,51%), produsele de îngrijire (17,59%) și cărțile (12,41%).
Chiar dacă alimentele s-au scumpit semnificativ față de anul trecut sunt puțini cei care vor să taie din lista de cumpărături. Majoritatea românilor vor apela la strategii inteligente pentru a putea face față cheltuielilor crescute. Mulți încep cumpărăturile devreme, caută oferte speciale de Paște și compară prețurile la diferite magazine, pentru a-l alege pe cel mai avantajos. Majoritatea românilor vor petrece Paștelei acasă, alături de cei dragi, în timp ce doar 10% se pregătesc să sărbătorească vizitând rude sau prieteni.
Vacanțele sunt alese doar de 5% dintre români, care vor alege un city break în țară sau în străinătate. Sunt și români care vor profita de zilele libere pentru a mearge la mall pentru ofertele de Paște ale magazinelor, dar și pentru a se întâlni cu prietenii la mas, la cafea, sau la film. Mall-urile din București au început să ofere deja din magia Paștelui încă de pe acum, cu evenimente tematice destinate celor mici, dar și promoții pentru cei mari,
Doar un sfert dintre români sunt dispuși să scoată mai mulți bani din buzunar pentru a se simți bine cu ocazia sărbătorilor Pascale. Aceștia au declarat că vor cheltui mai mult anul acesta, comparativ cu 2023. Un procent de 60% dintre români intenționează să pună deoparte, pentru masa de Paște, până în 600 de lei. Restul de 40% vor cheltui mai mult, chiar și peste 1.000 lei.
Cei care vor să aloce un buget mai generos sunt cei mai în vârstă, de peste 60 de ani. Totuși, indiferent de bugetul alocat sau vârstă, românii au aceleași priorități pe lista de cumpărături: mâncare și băutură (63,7%), cadouri (20,8%) și îmbrăcăminte (6,6%). Cei care vor aloca buget pentru o vacanță sunt doar un procent de 5%, majoritatea fiind tineri.
Mâncarea pusă pe masă, de sărbătorile pascale este în mare parte cea gătită în casă, aproape toți românii alegând să-și cumpere ingredientele pentru a-și găti ei preparatele. În topul cadourilor de Paște, pe lista românilor, în top se află dulciurile și coșurile cu produse gourmet (37,98%), articolele de îmbrăcăminte sau încălțăminte (37,02%), jucăriile (25,44%), decorațiunile (18,51%), produsele de îngrijire (17,59%) și cărțile (12,41%).
Chiar dacă alimentele s-au scumpit semnificativ față de anul trecut sunt puțini cei care vor să taie din lista de cumpărături. Majoritatea românilor vor apela la strategii inteligente pentru a putea face față cheltuielilor crescute. Mulți încep cumpărăturile devreme, caută oferte speciale de Paște și compară prețurile la diferite magazine, pentru a-l alege pe cel mai avantajos. Majoritatea românilor vor petrece Paștelei acasă, alături de cei dragi, în timp ce doar 10% se pregătesc să sărbătorească vizitând rude sau prieteni.
Vacanțele sunt alese doar de 5% dintre români, care vor alege un city break în țară sau în străinătate. Sunt și români care vor profita de zilele libere pentru a mearge la mall pentru ofertele de Paște ale magazinelor, dar și pentru a se întâlni cu prietenii la mas, la cafea, sau la film. Mall-urile din București au început să ofere deja din magia Paștelui încă de pe acum, cu evenimente tematice destinate celor mici, dar și promoții pentru cei mari,
Share this post
Paște
cumpărături
buget
oferte