Tomita STOICUT

Editor

joi, 26 octombrie 2023

romania, codasa la constructia de autostrazi in uniunea europeana

România este codașă la construcția de autostrăzi în Uniunea Europeană din mai multe motive, inclusiv:

Hotnews

Lipsa de fonduri: România este o țară săracă, cu o economie mică, ceea ce îi limitează capacitatea de a investi în infrastructură.


Probleme administrative: Procesul de licitație și contractare pentru proiectele de infrastructură este adesea lent și complex, ceea ce poate duce la întârzieri și costuri suplimentare.


Corupție: Corupția este o problemă majoră în România, ceea ce poate duce la abuzuri și la cheltuieli nejustificate.


În plus, România are o rețea de drumuri naționale și județene care este deja în stare proastă, ceea ce necesită investiții semnificative pentru a fi modernizată.


Conform datelor Eurostat, România are o densitate de autostrăzi de 30,3 kilometri pe 1.000 de kilometri pătrați, în timp ce media UE este de 115,4 kilometri pe 1.000 de kilometri pătrați. În ceea ce privește lungimea totală a autostrăzilor, România se află pe locul 20 din 27 de state membre UE, cu o lungime de 1.132 de kilometri.


În ultimii ani, România a făcut progrese în construcția de autostrăzi, dar ritmul de dezvoltare este încă lent. În 2023, România are în construcție 494 de kilometri de autostrăzi, dintre care 127 de kilometri sunt programați să fie finalizați în acest an.


Pentru a accelera ritmul de dezvoltare a infrastructurii rutiere, România trebuie să rezolve problemele de fonduri, administrative și de corupție. În plus, este important să se concentreze pe proiectele care au cel mai mare impact asupra economiei și societății.


Lipsa de fonduri: România este o țară săracă, cu o economie mică, ceea ce îi limitează capacitatea de a investi în infrastructură.


Probleme administrative: Procesul de licitație și contractare pentru proiectele de infrastructură este adesea lent și complex, ceea ce poate duce la întârzieri și costuri suplimentare.


Corupție: Corupția este o problemă majoră în România, ceea ce poate duce la abuzuri și la cheltuieli nejustificate.


În plus, România are o rețea de drumuri naționale și județene care este deja în stare proastă, ceea ce necesită investiții semnificative pentru a fi modernizată.


Conform datelor Eurostat, România are o densitate de autostrăzi de 30,3 kilometri pe 1.000 de kilometri pătrați, în timp ce media UE este de 115,4 kilometri pe 1.000 de kilometri pătrați. În ceea ce privește lungimea totală a autostrăzilor, România se află pe locul 20 din 27 de state membre UE, cu o lungime de 1.132 de kilometri.


În ultimii ani, România a făcut progrese în construcția de autostrăzi, dar ritmul de dezvoltare este încă lent. În 2023, România are în construcție 494 de kilometri de autostrăzi, dintre care 127 de kilometri sunt programați să fie finalizați în acest an.


Pentru a accelera ritmul de dezvoltare a infrastructurii rutiere, România trebuie să rezolve problemele de fonduri, administrative și de corupție. În plus, este important să se concentreze pe proiectele care au cel mai mare impact asupra economiei și societății.


Lipsa de fonduri: România este o țară săracă, cu o economie mică, ceea ce îi limitează capacitatea de a investi în infrastructură.


Probleme administrative: Procesul de licitație și contractare pentru proiectele de infrastructură este adesea lent și complex, ceea ce poate duce la întârzieri și costuri suplimentare.


Corupție: Corupția este o problemă majoră în România, ceea ce poate duce la abuzuri și la cheltuieli nejustificate.


În plus, România are o rețea de drumuri naționale și județene care este deja în stare proastă, ceea ce necesită investiții semnificative pentru a fi modernizată.


Conform datelor Eurostat, România are o densitate de autostrăzi de 30,3 kilometri pe 1.000 de kilometri pătrați, în timp ce media UE este de 115,4 kilometri pe 1.000 de kilometri pătrați. În ceea ce privește lungimea totală a autostrăzilor, România se află pe locul 20 din 27 de state membre UE, cu o lungime de 1.132 de kilometri.


În ultimii ani, România a făcut progrese în construcția de autostrăzi, dar ritmul de dezvoltare este încă lent. În 2023, România are în construcție 494 de kilometri de autostrăzi, dintre care 127 de kilometri sunt programați să fie finalizați în acest an.


Pentru a accelera ritmul de dezvoltare a infrastructurii rutiere, România trebuie să rezolve problemele de fonduri, administrative și de corupție. În plus, este important să se concentreze pe proiectele care au cel mai mare impact asupra economiei și societății.


Share this post

autostrada

constrctie

codas

europa

Descopera JOB TV

JOB TV este mai mult decat iti poti imagina. JOB TV este televiziunea ce iti ofera servicii si materiale premium pentru cariera ta!

JOB TV este mai mult decat iti poti imagina. JOB TV este televiziunea ce iti ofera servicii si materiale premium pentru cariera ta!

Descarcă aplicația

GIVE ME JOB

Aplicatia GIVE ME JOB te ajuta sa gasesti instantaneu joburi in zona ta. Uita de procesul obositor de angajare, noi ne ocupam de toata birocratia. Datoria ta este sa fii platit pentru serviciile prestate.

Mii de joburi in zona ta

Mii de joburi in zona ta

Mii de joburi in zona ta

Te angajezi in doar cateva minute

Te angajezi in doar cateva minute

Te angajezi in doar cateva minute

Plata instant

Plata instant

Plata instant

Poza aplicatia GIVE ME JOB
Poza aplicatia GIVE ME JOB
Poza aplicatia GIVE ME JOB
Tombola Romanilor
Tombola Romanilor

Înscrie-te acum LA Tombola RomÂnilor și câștigă!

Nu ratați această oportunitate fantastică de a vă îndeplini toate visele! Aboneaza-te acum și poți fi unul dintre norocoșii câștigători astăzi!

Cumpără bilet acum

Cine suntem?

De ce facem asta?

Cine suntem?

De ce facem asta?

Afla toate motivele ce ne-au determinat sa cream JOB TV. Citeste povestea unor antreprenori de success.

DescoperĂ

Citeste mai mult

Echipa JOB TV
Echipa JOB TV
Echipa JOB TV

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru și fii la curent cu ultimele noutăți.

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru și fii la curent cu ultimele noutăți.

Noi nu iti vom umple casuta postala cu informații inutile! Aboneaza-te acum la newsletter-ul nostru si vezi in ce directie merge piata fortei de munca din Romania si UE.